شکایت شمس از داوری ها

شکایت شمس از داوری ها




 

 


شکایت شمس از داوری ها


تاریخ : یکشنبه ،
8 اسفند 1389

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: با اين شيوه قضاوت داوران 50 بار ديگر هم با برزيل در کشورمان بازي کنيم، موفق به پيروزي نخواهيم شد.


حسين شمس پس از شکست 3 بر 2 برابر برزيل در جمع خبرنگاران گفت: با اين شيوه قضاوت داوران 50 بار ديگر هم با برزيل در کشورمان بازي کنيم نمي‌توانيم پيروز شويم. شايد در ميداني ديگر که نه در کشور برزيل باشد و نه در کشور ايران و با داوري بي‌طرف بتوانيم با برزيل مساوي کنيم يا اين تيم را شکست دهيم.
وي ادامه داد: اگر بجاي مربي برزيل دستيار من آنگونه وسط زمين مي‌پريد و يا اجازه نمي‌داد بازيکن حريف مثل وحيد شمسايي به توپ ضربه بزند نمي‌دانم چه بلايي بر سر مربي ايراني مي‌آمد. بايد قبول کنيم ما بد بازي نکرديم اما در لحظات آخر بازي را رها کرديم بعد از آنکه برزيل 5 نفره بازي کرد من دستورات لازم را به بازيکنان دادم، اما شايد خستگي مانع اجراي آن شد.

سرمربي تيم ملي ايران تاکيد کرد: من از اين مي‌ترسيدم که اگر برزيل را شکست دهيم بازيکنان دچار غرور شوند و تاوان اين غرور را پس بدهيم، اما امروز پس از پايان مسابقه بازيکنان در رختکن به من قول دادند در بازي بعدي جبران اين شکست برابر برزيل را خواهند کرد.
شمس افزود: هر جاي ديگر غير از ايران بود و مربيان برزيل مي‌خواستند اينگونه حرفه‌اي‌گري در بياورند امکان آن وجود نداشت. در بازي قبلي مربي برزيل با زحمتکش درگير شد و ما به احترام مربي برزيل اين بازيکن را امروز در تيم خود قرار نداديم. براي اينکه مي‌خواهيم ثابت کنيم که ميهمان‌نوازي واقعي هستيم.
وي ادامه داد: بايد از هيأت فوتبال استان اصفهان نيز تشکر کنم که جو سالن را به خوبي کنترل کرد. اگر در سالن ديگري بوديم و داور اينگونه سوت مي‌زد شايد کنترل سالن از دست برگزار‌کنندگان مسابقه خارج مي‌شد. روي گل سوم برزيل مدافع ما مقصر بود و بايد توپ را قطع مي‌کرد و در نهايت حداقل نتيجه عادلانه تساوي 3 بر 3 يا 2 بر 2 بود اما از بازي بازيکنانم راضي هستم.

شمس با اشاره به استفاده از بازيکنان مختلف در تيم ملي گفت: امروز بازيکني را فقط 30 ثانيه به ميدان فرستادم و يا افشين کاظمي 2 دقيقه در ميدان حضور داشت و يک گل سرنوشت‌ساز هم زد و عملکرد خوبي داشت. اگر شرايط مسابقه اينقدر سنگين نبود از دروازه‌بان دوم، سوم و چهارم هم استفاده مي‌کردم.
سرمربي تيم ملي در مورد علت بخشش مصطفي نظري گفت: من راضي به بخشش او نبودم اما نظري 5 روز مصاحبه کرد و عذر خواست. خدا گواه است که نمي‌خواستم دعوتش کنم اما روز تولد حضرت رسول 18 بازيکن نزد من آمدند و دلايل فيثاغورثي آوردند و من هم چون آدم احساسي هستم به خاطر ميلاد حضرت رسول او را بخشيدم. البته به او گفتم که بايد از باشگاهش نيز نامه بياورد ضمن اينکه نظري در مورد تيم ملي اشتباهي نکرده بود و يک اشتباه باشگاهي بود.

شمس ادامه داد: نظري به اندازه کافي تنبيه شده، او بعد از هر گلي که مي‌خورد بايد 7 مامور مي‌آورديم تا کنترلش مي‌کرديم اما امروز خودش را کنترل مي‌کرد.
وي با اشاره به فشردگي بازي‌هاي در سال 2011 گفت: بايد در اين سال نيز که قبل از جام جهاني است با برزيل و اسپانيا مجددا بازي کنيم تا ترسمان بريزد.

شمس در مورد تمديد قراردادش با فدراسيون فوتبال عنوان کرد: گفتند از اصفهان که برگشتي قراردادت را امضا خواهيم کرد ظاهراً نمي‌شد با فکس قرارداد را براي ما امضا کنند. ما بايد با چارپا به تهران برويم و قرارداد امضاء‌کنيم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل